IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Media Planning Group стартира кампания за популяризиране на българското вино

То ще се промотира на ключови пазари като Сингапур, Тайланд и Виетнам

Снимка: Media Planning Group

Снимка: Media Planning Group

Media Planning Group (MPG) стартира нова мащабна кампания за популяризиране на българската винена индустрия. Проектът има за цел да промотира българските вина на ключовите пазари Сингапур, Тайланд и Виетнам. Основен бенефициент по проекта е Регионална лозаро-винарска камара (РЛВК) „Тракия”.

„Това е първият проект от подобен мащаб, в който MPG участва. Той е изключително интересен за нас, тъй като имаме задачата да популяризираме българското вино в регион от света, в който консумацията му е сравнително ниска. Приемаме предизвикателството, като сме сигурни, че благодарение на съвместните усилия с нашите партньори, ще осъществим една успешна кампания”, коментира старта на проекта Йордан Йорданов, управляващ партньор в  MPG.

В осъществяването на проекта MPG работи с партньора си „Юрапел Комюникейшънс” в  консорциум „Тракийски винен регион” ДЗЗД.

Проектът ще се осъществява в рамките на две години, като в основата си ще развива промоционални дейности с цел представяне на традициите на винарските райони и подрегиони в България, както и новият модерен облик на българското лозарство и винарство.  Основните му елементи са създаване на лого на продукта, уеб сайт, реклама в интернет и чуждестранни печатни издания, изработка на рекламни информационни материали, ресурсно осигуряване на участие в различни туристически и тематични изложения в трите държави. Допълнително, с цел директен контакт с потребителите и позициониране на продукта на пазара, ще бъдат организирани специални събития за дегустация на вино и представяния на вината в търговски обекти, ресторанти, хотели.

Основни теми в комуникацията ще бъдат предимствата на българските продукти по отношение на качеството, безопасността и положителното влияние върху здравето. Реализирането на дейностите, от своя страна ще позиционират българското вино по-добре на ключовите пазари в Азия и ще доведат до по-активно търсене и потребление, и съответно до износ и предлагане.

Азия се определя като нов и атрактивен винен пазар, което се обяснява с развитието на държавите в региона, подобряването на жизнения им стандарт и развиващите се туристически дестинации. В Сингапур се отчитат 8-10% годишно нарастване на домашното потребление на вино. В Тайланд около 10 % от населението консумира вино, като сумата на общия внос на вина за последните няколко години нараства с около 30% годишно. Бързо нарастващият пазар във Виетнам и оформящият се вкус на виетнамците към различните видове вино също дават възможност за ясно и ефективно навлизане на вината от българския Южен лозаро-винарски район.

„Убедени сме, че българското вино има потенциала да се превърне във водещ продукт на пазарите в Сингапур, Тайланд и Виетнам, тъй като не отстъпва по качество и цена на другите вина-лидери по продажби. Това е и най-голямото ни предимство в комуникацията”, допълва Йордан Йорданов.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Спонсорирани публикации
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата