Грант Лебьоф е сред топ специалистите по продажби в Обединеното Кралство. Той е сред най-търсените консултанти и лектори и често взима участие в конференции и събития в цял свят. Лебьоф е член на The Institute of Direct and Digital Marketing и The Institute of Sales and Marketing Management, а също така често сътрудничи с бизнес публикации и вестници.
Грат, как започна кариерата ти в продажбите?
Първата ми работа в продажбите беше сезонна. Бяха на 16, точно преди да замина да уча в колеж. Работех за американска организация в Обединеното Кралство. Продавахме книжки с промоционални кодове за ресторанти, театри, кина и т.н. Работата беше основно продажби по телефона.
Гостуваш често в BBC Radio, а също така пишеш за британските издания Daily Telegraph, The Independent, The Financial Times, The Daily Mirror и The Sun. Каква беше темата на последната ти статия?
Често пиша за различни издания и организации. Последната ми статия разглежда темата за това как да изградим онлайн кредибилност чрез различни онлайн канали като блогове, YouTube и социални платформи като LinkedIn. Когато се заеме сериозно с тази задача, човек може да постигне високи резултати в продажбите.
Грант, ти си един от лидерите сред експертите по продажби в Англия и често обикаляш света, изнасяйки лекции и семинари. Защо прие поканата за участие в семинара King of Sales в България?
Прекарвам голяма част от времето си пътувайки и наистина съм посетил голям брой страни. Но никога преди не съм бил в България. Семинарът е чудесна възможност за мен да опозная страната и бизнес средата там. Също така обичам да общувам с най-различни хора и да вниквам в бизнес предизвикателствата, поставени в различни среди.
Разкажи ми малко за семинара си в София. Какво да очакват посетителите?
Семинарът ще бъде наистина предизвикателен и ще даде възможност на участниците да се запознаят с последните тенденции в продажбите, с новия модел на мислене и осъществяване на целите. Подходът към темата е преди всичко стратегически, за да могат посетителите да използват техниките, за коитоще говорим, в своята практика.
Как са се променили продажбите в последните няколко години?
За последните 15 години промените са наистина значителни и постоянни. Това се дължи на факта, че клиентът се променя. Онлайн и дигиталните технологии водят до това клиентът да има достъп до нови знания и най-важното, достъп до неимоверно голям избор. Следователно и перспективата му се променя в процеса на покупка. Няма как освен ние като експерти по продажби да вземем тези факти под серизоно внимание и да преорганизираме работата си.
Какво означава да си специалист по продажби в днешно време?
Преди всичко, трябва да си добре осведомен за случващото се в тази сфера. Всъщност това е работа далеч по-сложна, отлкото се смяташе до скоро. За да имаш успешна кариера в продажбите, трябва да можеш да предизвикаш мисленето на клиента, да решиш проблемите му, да задвижиш вътрешна политика и да покажеш проницателност. Всичко това трябва да бъде добре артикулирано по лесноразбираем начин.
Повече информация за Грант Лебьоф, както и цялата програма на третото издание на “King of Sales”, можете да видите на сайта на събитието: http://kingofsales.eu/
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.