IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

СИБАНК с мобилно банкиране за своите клиенти

Отмина времето, когато телефонът се използваше само за разговори!

Снимка: СИБАНК

Снимка: СИБАНК

СИБАНК Mobile стартира с версия за мобилни устройства с Андроид и  iOS. И двете приложения работят както на мобилни телефони, така и на таблети. Мобилните приложения покриват 80% от функционалността на онлайн платформата и позволяват на клиентите в реално време да следят и управляват средствата си. Приложенията са безплатни за потребителите на СИБАНК Онлайн.

Мобилните технологии са революция не просто в банковата индустрия и в начините за разплащане, те са революция в мисленето и взаимовръзката банка - клиент. Сега потребителите могат да изберат как да контактуват с банката - офлайн, онлайн, мобилно или чрез социалните медии.

Статистиката показва, че все повече потребители предпочитат достъпът до финансовата институция да става през смартфон. В България в момента има продадени 1.5 милиона смартфона.

Очакванията са през 2014 броят им да се увеличи до 2 милиона. Цифрите са ниски в сравнение с останалите европейски страни, но темповете на нарастване са значителни. Това несъмнено ще увеличи броя на потребителите на мобилни приложения.

Да бъде „Близо до вас“ за СИБАНК вече означава да бъде и онлайн. Реализацията на проекта за мобилно банкиране е част от стратегията за дигитализация на банката, базирана на разбирането, че мобилните технологии променят екосистемата на банковата индустрия и позволяват на банките да се превърнат в сериозен играч с иновативни решения.

Защо мобилното банкиране интересува потребителите?  

Има поне 5 причини, които определят интереса към този канал за продажби:

Удобен, лесен и дори вълнуващ начин за управляване и контрол на собствените  средства

Телефонът е в ръцете ни по всяко време и навсякъде. Той се превърна във второто ни АЗ.

Сигурността е гарантирана с използването на двустепенна автентикация, както и с допълнителни кодове за регистрация на приложенията. Въвеждането на дневни лимити за преводи също намалява риска от злоупотреби.

Приложенията за мобилно банкиране са по-опростени от онлайн версиите и обикновено включват традиционни банкови услуги: проверка на баланс и движение по сметка, валутни курсове, локации и работно време на офиси, както и нареждане на преводи между собствени сметки.

Tаксите за преводи са по-ниски от тези в офис на банката.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Спонсорирани публикации
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата