На 25 юни във Факултета по журналистика и масова комуникация бе дадено официалното начало на осмия PR фестивал в България: „Корпоративната социална отговорност – медиен срещу обществен интерес“.
За втора поредна година Фестивалната програма стартира с Академичен омнибус, в който утвърдени имена от академичната общност представят своите доклади и дебатират по темата “CSR: Комуникациионни предизвикателства и академичен диалог”. Сред участниците в Омнибуса са: проф. дфн Милко Петров, проф. д-р Маргарита Пешева, проф. д-р Любомир Стойков, доц. д-р Теодора Петрова, доц. д-р Георги Калагларски, д-р Александър Христов и др.
Новост в рамките на тазгодишния фестивал е, че за първи път в програмата е предвидено да се проведе обучение с практическа насоченост на тема: „Корпоративната социална отговорност – планиране, измерване на ефекта, оценка, отчетност на кампании за социална ангажираност“. Обучението ще се води от Елица Баракова – ръководител на екипа на фондация „Помощ за благотворителността в България“ от 1998 г., член на журито на PR приз 2014.
По традиция първият ден от фестивалната програма ще завърши с неформална среща на финансовите пиари и журналисти.
На 26 юни в „Хилтън“ програмата на фестивала предлага два дискусионни панела на тема: „Търси се…: Социално отговорната компания в електронните медии“ и „От корпоративна социална отговорност към устойчиво развитие“. В рамките на двата панела гостите на събитието ще чуят мненията и гледните точки по темите на Георги Лозанов – председател на СЕМ, Мартин Захариев – член на Комисията по културата и медиите в 42 ОНС, проф. д-р Маргарита Пешева – медиен експерт, Иванка Шалапатова - лидер във фондация „За Нашите Деца“; Доника Ризова – PR експерт, автор и водещ на единственото телевизионно предаване в родния ефир посветено на медии и PR - “Медиите ON AIR“, Борис Колев – Изпълнителен директор на CSR Bulgaria и др.
От 19,30 часа започва официалната церемония за награждаване на победителите в най-стария и авторитетен конкурс в сферата на Връзки с обществеността в България – PR приз. В PR приз 2014 участваха 48 проекта, разпределени в 13 от 14-те конкурсни категории. Оценките на проектите бе поверена на жури в състав – Асен Асенов – председател на БДВО и председател на журито; Томас Ахелис - управляващ мениджър и партньор в агенция Achelis and Partners Германия; Елица Баракова – ръководител на екипа на фондация „Помощ за благотворителността в България“; Доника Ризова – PR експерт и журналист в телевизия „България он Eр“; Лиляна Загорчева – PR експерт с над 15 години опит в корпоративните комуникации; Милен Филипов – преподавател по „Стратегическо комуникационно планиране“ в Бургаския свободен университет; Гергана Иванова - съсобственик и управител на РА The Smarts; Проф. д-р Маргарита Пешева – преподавател и медиен експерт, представител на Българската академична асоциация по комуникации (БААК) в журито.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.