PR Приз 2014 вече има своите победители. На официална церемония бяха обявени победителите в първия и най-авторитетен конкурс, който отличава постиженията на PR практиците в България – PR Приз. В настоящото му издание 48 проекта се състезаваха за наградите в 13 от 14-те конкурсни категории, съобщиха организаторите.
С две първи награди – в категория „CSR проект – нестопански сектор“ и „Онлайн кампания или проект“, бе отличен проектът „Писмо за промяна“ на All Channels Communication Group, който получи и специална награда на журито за „Проект-послание“ на PR Приз 2014. В категория „PR проект за вътрешни комуникации“, при изключително висока конкуренция, първото място спечели проектът „Гордея се с труда на моите родители“, реализиран съвместно от вътрешните отдели на три компании - Овергаз Инк, ТехноЛогика, КонтурГлобъл Марица Изток 3.
United Partners взеха първа награда в категориите „PR проект в публичен сектор“ и „Зелени комуникации и градска среда“. С две статуетки от конкурса си тръгнаха и New Moment New Ideas, които спечелиха наградите в категориите „Корпоративана PR кампания“ и „PR проект за продукт или услуга“. Изключително оспорваната категория „Специално събитие“ бе спечелена от УниКредит Булбанк с проекта „Завръщането на Купата на UEFA Champions League в България“. В категория „Политически PR“ журито не присъди първа и втора награда, а третото място зае проекта „Има различна политика“ на ПП „Зелените“.
За осми път Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ) връчи своя специална награда в PR Приз, като през тази година КРИБ отличи проекта на ЧЕЗ България - „Образователна кампания електроенергия“ в категория „CSR проект - бизнес сектор“.
Специална награда в категорията „Зелени комуникации и градска среда“ присъди и b2b Magazine, медиен партньор на PR Приз 2014 и организатор на конкурса „Най-зелените компанни в България“, която отиде при Chapter 4 за „Зеленият проект на Аурубис 2013“.
Студентите Десислава и Надя взеха в своите ръце първа награда в „PR на студентски проект“ с техния проект „Всичко е в твоите ръце“. Освен първа награда в категорията, те получават и безплатно обучение по „Специални събития“, предоставено им от М3 Communications College –партньор на БДВО.
Проф. д-р Любомир Стойков бе отличен от Българско дружество за връзки с обществеността с награда за „Принос в развитието на PR професията в България“.
Информация за всички победители може да намерите на сайта на организаторите.
Investor.bg е медиен партньор на инициативата.