Позитивно и провокативно, изявлението на днешните мъже, че те са в най-добрата си форма досега, е дръзка декларация. Но това е убеждението на парфюми BOSS, което лежи в сърцето на новата кампания на BOSS BOTTLED. Известна със своето дълбоко разбиране на това какво е модерната мъжественост, марката вярва, че характеристиките, повлияни от съвременния живот, допълнени от оценяването на признати мъжки черти като галантност и смелост, правят днешния мъж най-добрия мъж до момента.
Имайки предвид това, кампанията на BOSS BOTTLED разкрива нови перспективи на мъжествеността. Днешните мъже са страстни и истински; решителни са, но същевременно са фини; доверяват се на чувствата си и са състрадателни. Идеята за успеха също се променя значително – съвременният мъж вече не се определя според традиционните външни успехи. Вместо това той създава своя собствена, различна история на успеха. Това ново определение на мъжествеността хармонира с идеалите на BOSS BOTTLED. Това е ароматът, който е комплимент към Мъжа на днешния ден и неговата пътека към успеха.
BOSS BOTTLED – Представя Джерард Бътлър, нашият Мъж на Деня
Започвайки нова глава в историята на аромата и отпразнувайки продължаващия успех, парфюми BOSS разкриват Джерард Бътлър като новото лице на BOSS BOTTLED. Въплъщавайки сила, кураж, очарование и заплетеността на модерните времена, Джерард Бътлър перфектно отразява модерната мъжественост и олицетворява ценностите на BOSS BOTTLED. Той е Мъжът на днешния ден. Уверен, смел, амбициозен и наситен, животът на Джерард Бътлър е богат и разнообразен. Той търси приключения и чрез тях се развива, независимо дали учи право, работи в благотворителна организация или е ангажиран с успешната си актьорска кариера. Джерард Бътлър улавя живота с увереност, страст и вътрешна мотивация за успех.
Джерард Бътлър олицетворява духа на новата глобална ТВ и принт кампания на BOSS BOTTLED, която се лансира през септември 2014 г. Телевизионната реклама е заснета от признатия американски режисьор Антъни Мандлър, а принт и ПР кадрите са дело на известния фотограф Клиф Уотс. Кампанията акцентира на пътя на Мъжа на днешния ден и на ценностите, според които той живее живота си.
BOSS BOTTLED – Повече от 15 години успех
Динамичен и вечен, ароматът BOSS BOTTLED води мъжете към успеха повече от 15 години. Силно и уважавано, още от лансирането си през 1998 г. уханието на успеха е отговорно и поддържа съвременната мъжественост със своите елегантни, пикантни акорди и красив дизайн на флакона
Със своята съставна структура BOSS BOTTLED е многостранен и богат на контрасти, подобно на Мъжа на днешния ден. Ароматът е постигнал това, с което много малко аромати могат да се похвалят – статут на вечна класика. Годините на наследство и успех предават усещането за достоверност и надеждност, което е голяма ценност в съвременния, забързан живот. Деликатната композиция от неочаквани съставки, които са мъжествени и днес, както и добавянето на ванилия, традиционна съставка на дамските аромати, се счита за революция по време на лансирането. Ароматът продължава да определя тенденциите в мъжката парфюмерия и днес.
Ярък, с топла дървесна база, BOSS BOTTLED е безпогрешно мъжествено ухание за съвременния мъж. Плодови и цитрусови връхни нотки на ябълка, лимон и слива балансират с цветно и подправъчно сърце, доминирано от здравец, с добавена пикантност на канела и карамфил. Топлите базови нотки от сандалово дърво, ветивер и кедрово дърво са в контраст с ванилията. Подобно на Мъжа на днешния ден, който облича перфектно скроен костюм, за да подсили елегантната си визия, ванилията придава изисканост на аромата, създавайки изтънчена обвивка на останалите съставки. Контрастът между мъжествените дървесни и пикантни нотки и необичайните плодово ванилови нотки интригува, но не нарушава баланса. Резултатът е аромат, който остава съвременен и актуален и днес, както по времето, когато е лансиран. BOSS BOTTLED наистина издържа на теста на времето, превръщайки се в утвърдена част от ежедневието на Мъжа на днешния ден.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.