Замисляли ли сте се за парите и времето изгубени в грешна комуникация с клиенти и колеги? Разговори и срещи не довели до нищо. Пропуснати продажби, провалени преговори или неразбирателство, което вместо да повиши прихода на компанията, губи време, енергия и клиенти. Според британска статистика, представена от Шон Брикел:
- 91% от клиентите просто спират да работят с вас без да кажат какво не им харесва и защо никога не поръчват отново;
- До 40% от годишните продажби са изгубени заради лоша комуникация или недоволство от обслужването;
- Ако служителите са слабо ръководени те губят средно 50% от продуктивността си и до 44% от доходността си;
Това са значими проблеми за всяка фирма, които се решават с повишаване нивото на комуникационните умения в екипа. Ето защо Шон Брикел е посветил работата си на изследване на добрите практики и качества, които сплотяват екипа, подобряват връзката между компанията, клиентите и партньорите, и най-важният директен ефект – намаляват процента пропуснати сделки.
Във видеото по-долу можете да се запознаете с автора и лектор Шон Брикел, приветстващ българската аудитория и представящ курса си „Комуникация и увереност”, който ще се проведе на 19-и февруари в София.
Шон Брикел съветва: Регистрирайте се за семинарa преди да изпуснете поредната голяма сделка или ключов клиент, с който конкуренцията ще установи по-добра комуникация. Всичко за Шон Брикел, работата и събитието му в София можете да видите на сайта http://sean.tothetop.bg