eMAG, най-големият онлайн търговец в Централна и Източна Европа, организира за втори път в България промоционалната си кампания „Революция на цените“. Кампанията ще продължи в рамките на 3 дни (17-19 февруари), като за този период потребителите ще могат да се възползват от революционно ниски цени на продукти от различни категории, а онлайн магазинът ще обновява и офертите си постоянно.
От eMAG препоръчват бърза реакция, след като се избере даден продукт, защото всички оферти ще са валидни до изчерпване на количествата.
През септември миналата година eMAG изненада столичани с атрактивен флашмоб, включващ армия от актьори, маршируваща по пешеходната част на бул. “Витоша”, каскадьори и позиционирана военна машина в центъра на столицата. За започващата утре промоционална кампания „специалните части“ на eMAG са подготвили нова порция забавления.
За тази кампания има и някои разлики, подробно с които всеки може да се запознае в правилника на кампанията, публикуван на eMAG.bg.
За еMAG:
еMAG e онлайн търговец, който започва дейността си преди 13 години. До този момент компанията оперира в три държави: от 2001 г. работи в Румъния, от септември 2012 г. – в България, и от октомври 2013. – в Унгария.
eMAG.bg започва дейността си в България през септември 2012 г., като за година и половина достига до 50% пазарен дял в категорията „електроника и IT”. Успехът се дължи на добрите цени, комбинирани с добро обслужване и промоционални кампании, които търговецът провежда.