„Специалните части“ на eMAG проведоха преди ден в столицата няколко операции срещу високите цени, отбелязвайки старта на промоционалната кампания на онлайн търговеца – „Революция на цените“. Тя продължава в рамките на 3 дни (17-19 февруари), като за този период потребителите могат да се възползват от отстъпки до 50% на продукти от различни категории, а онлайн магазинът обновява и офертите си редовно.
За първия ден на кампанията eMAG отчете с 20% по-високи резултати в трафика и поръчваните продукти от миналогодишната кампания „Революция на цените“, която беше проведена в края на септември. Във вторник най-поръчвани продукти имаше от категориите – малки електроуреди, компютърна периферия и компоненти, мобилни телефони, лична грижа и Petshop. А петте най-поръчвани продукта са:
1. Еспресо машина DeLonghi
2. USB памет Kingston
3. Безжичен рутер TP-LINK
4. Мобилен телефон Samsung Galaxy S3 Neo
За втори пореден път eMAG избра нетрадиционен начин да представи „Революция на цените“. Началото на промоционалната кампания бе ознаменувано със серия от атрактивни флашмобове, а „Специалните части ” на eMAG се погрижиха за доброто настроение на столичани.
Актьорите, облечени в реалистични униформи реплики приветстваха софиянци в началото и в края на работния ден, а двама каскадьори фрийрънъри повишиха адреналина на минувачите. „Операциите“ се проведоха на ключови локации в София, намиращи се в близост до спирките на градския транспорт, а специални возила добавиха колорит към инициативата.
От eMAG препоръчват бърза реакция след като се избере даден продукт, защото всички оферти ще са валидни до изчерпване на количествата.
За еMAG
еMAG e онлайн търговец, който започва дейността си преди 13 години. До този момент компанията оперира в три държави: от 2001 г. работи в Румъния, от септември 2012 г. – в България, и от октомври 2013. – в Унгария.
eMAG.bg започва дейността си в България през септември 2012 г., като за година и половина достига до 50% пазарен дял в категорията „електроника и IT”. Успехът се дължи на добрите цени, комбинирани с добро обслужване и промоционални кампании, които търговецът провежда.