IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Майонеза "Краси" е любимата марка според потребителите в класацията "Любимите марки"

"Хисар" победи при минералните води

Майонеза "Краси" е любимата марка според потребителите в класацията "Любимите марки"

Майонеза "Краси" е любимата българска марка според потребителите в класацията "Любимите марки" за 2015 година. Лидерът на пазара на майонеза у нас - "Краси", е победител в две продуктови категории - "Млечни продукти" и "Българска марка", като грабна приза и в двата раздела.

Над 40 000 души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас.

Майонеза "Краси" успешно премина трите кръга на класацията. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали.

Това е поредната висока оценка за бранда от страна на потребителите, чието доверие вече повече от 20 години направи майонеза "Краси" най-продавания продукт на пазара у нас. Малко са продуктите, които остават с високо качество дълги години и потребителите продължават да им вярват. Постоянното качеството е категория, с която майонеза „Краси” не допуска  компромиси - не се променя технологията и рецептата, не се заменят съставки с по-евтини еквиваленти и заместители, затова "Краси" вече повече от 20 години остава все така любима и предпочитана от всички.

Майонеза "Краси" непрекъснато обогатява портфолиото на своите продукти, търси и експериментира с нови продукти и вкусове.

В категория "Минерални води" потребителите определиха за любима марка "Хисар", а газирани напитки и студен чай "Хисар" преминаха успешно трите етапа на състезанието и се класираха в челната тройка на секцията "Безалкохолни напитки".

"Любимите марки" е единствена по рода си потребителска класация. Провежда се за седма поредна година и дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие.

Инициативата е уникална потребителска класация, основана само и единствено върху мнението и нагласите на потребителите.По този начин "Любимите марки" представлява не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Резултатите и точния брой гласове, дадени за всеки бранд в последния кръг, можете да видите на http://www.mylovemarks.eu/results.php

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Спонсорирани публикации
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата