На 1 септември 2018 година, следобед, поради технически причини с мрежата на Vodafone, клиентите на А1 България започнаха да изпитват затруднения при ползването на мобилна гласова услуга и мобилен интернет в роуминг. Затрудненията не са свързани с мрежата на А1 България, но поради факта, че Vodafone е основен роуминг партньор на A1 Group, проблемите засегнаха голяма част от клиенти на А1 България в роуминг. Работата по възстановяване на услугите започна веднага и вече всички клиенти на А1 България, които се намират в Гърция могат да ползват роуминг нормално.
Техническите затруднения засегнаха най-много българи в Гърция, която е популярна дестинация за прекарване на летните отпуски. Поради тази причина техническите екипи на А1 България и А1 Group съдействаха на Vodafone и работиха за пускане на роуминг услугите първо в тази държава.
В Гърция мрежата на Vodafone вече работи нормално и клиентите на А1 могат да се свържат към нея, като е препоръчително да рестартират своето устройство. В случай, че се намират в друга държава, трябва да изберат мрежа, различна от тази на Vodafone, за да ползват роуминг услуги. Работата по пълното възстановяване на роуминг услугите продължава и А1 и неговите партньори се надяват в най-кратък срок те да заработят нормално.
Междувременно клиентите на А1 България могат да следят официалния сайт на компанията (а1.bg), където телекомът регулярно публикува информация за създалата се ситуация.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.