14 юни 2020 г., гр. София. От 1 юли 2020 г. Лидл България ще намали цените на 101 продукта от своя асортимент. Промяната в цените на част от продуктите е в резултат на намалената ДДС ставка, която ще влезе в сила от 1 юли и ще се отрази върху всичките бебешки храни и пелени под собствената марка на веригата – Lupilu, пелени с марката Pampers, книги и други, попадащи в обхвата на изменението на ЗДДС. Цените на съответните продукти ще бъдат променени с разликата в ставката на ДДС, която се намалява от 20% на 9%.
Като компания, която винаги е била отговорна и последователна в своите действия, търговската верига е първата, която реагира незабавно и обявява актуализация на цените в полза на потребителя, непосредствено след информацията за предстоящо анонсиране на намалената ДДС ставка.В допълнение веригата ще намали и цените на още редица продукти от своя асортимент от различни продуктови категории – хляб, млечни продукти, колбаси и др. С тази своя стъпка Лидл България има за цел да предложи на потребителите още по-голям избор от продукти на изгодни цени в тези все още предизвикателни времена. Така, освен по-ниски цени на всички бебешки храни, попадащи като стокови групи в изменението на ЗДДС, пелени и книги, клиентите ще могат да се възползват и от преференциални цени на хранителни продукти за цялото семейство.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 101 магазина в 48 града и близо 3000 служители.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.