Компанията ви се развива с бързи темпове и изведнъж усещате, че времето не ви стига, за да свършите всички нужни задачи. За щастие, можете да намерите решение, което да поеме голяма част от задълженията ви и да улесни работния процес. Това е интеграцията на ERP система във вашия електронен магазин.
Но защо е важна тази интеграция за успеха на бизнеса ви? Ще разберете в статията, в която сме подбрали някои от основните ѝ предимства.
Какво е ERP система и какви видове има?
ERP (Enterprise Resource Planning) е система, която служи за планиране на ресурсите чрез управление на стоковите запаси, приходите и разходите, както и на активите и документацията. Тя генерира различни видове отчети и справки, каквито са оборотите, регистрите и анализите, нужни за финансовото планиране.
Също така софтуерът може да се надгради така, че да отговаря на нуждите на бизнеса и да му бъди максимално от полза.
На българския и световния пазар се предлагат различни,ERP системи, които се категоризират по своите характеристики.
Например:
- Според индустрията;
- Според мащаба на бизнеса;
- По типа на разработка;
- По начина, по който се съхранява информацията.
Какви са ползите от интеграцията?
Интегрирането на ERP система в електронния магазин опростява и свързва различни бизнес операции, гарантирайки, че липсата на грешки. Това води до по-организирана работа и позволява правилно взимане на решения въз основа на данните в реално време. Но нека разгледаме по-подробно основните ползи.
Улеснява управлението на инвентара
Управлението на инвентара е една от най-големите главоблъсканици за повечето онлайн търговци. Чрез интеграцията на ERP със складова програма обаче можете да автоматизирате проследяването на наличностите.
Това позволява ефективно следене на данните, свързани с наличности и обработка на поръчки в реално време. Това не само ще подобри вашата репутация, но и ще намали лошите изненади за клиентите. Всичко това е благодарение на синхронизацията между системата и складовия софтуер.
Ревизия на магазин и склад
Съвременните ERP системи улесняват процеса по ревизия на магазини и складове. Това е изключително важно за всеки бизнес, свързан с търговия, независимо дали е физически или онлайн.
Ето и причината за това:
- Системата дава точна информация за началното състояние на магазина.
- Правят се корекции за наличности в инвентара.
- В сигурна база данни се съхранява информацията за дадения бизнес.
- Правят се отчети за наличности, липси и излишъци.
Автоматизирано сторниране
То може да спести много време и труд, а това несъмнено ще ви освободи повече време за по-важни за компанията ви задачи.
Ето и в кои случаи е от полза автоматизираното сторниране:
- Връщане на продукт;
- Рекламация от клиент;
- Корекция при грешка след заплащане от страна на клиента.
Изброихме най-важните ползи за бизнеса от интеграцията на ERP във вашия онлайн магазин. Системата улеснява управлението на склада, следенето на приходите и разходите, както и автоматизира сторнирането. Всичко това ви дава най-ценния ресурс - време, в което да се съсредоточите върху по-важните ви задължения.
За да се възползвате от всички тези ползи, от значение е да се обърнете към фирма, която да ви предложи готово ERP решение за вашия онлайн магазин. Това ще ви помогне да управлявате бизнеса си бързо и без затруднения.