IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Как да се възползвате бързо от намаленията за eMAG Black Friday?

Най-търсените продукти се изчерпват за минути

Как да се възползвате бързо от намаленията за eMAG Black Friday?

Тази година кампанията Black Friday на платформата за електронна търговия eMAG започва рано сутринта в петък (15 ноември) след 7 часа.

Традиционно някои от най-търсените продукти бързо се изчерпват. В епизод от поредицата Investor Meet разговаряме за кампанията с Мирослава Станева, бранд маркетинг мениджър на eMAG, която даде съвети на потребителите как могат да се възползват от изгодните условия.

На първо място, тя посъветва потребителите да свалят мобилното приложение на eMAG – така ще получат нотификация, когато кампанията започне.

Освен това могат да спестят време, ако предварително изберат желаните продукти и ги сложат в списъка с любими.

Станева посочи пример, че в предишни години е имало случай 150 броя от даден продукт да се изчерпят за 45 секунди.

Миналата година най-бързата поръчка в приложението е направена за 7 секунди – от влизане в приложението до завършване на поръчката, като стойността ѝ е била над 1700 лв., отбеляза тя.

Станева препоръча още предварително да се запазят данните за банкова карта и адрес за доставка, за да не се губи време.

Друга препоръка към потребителите е да активират новата абонаментна услуга на eMAG – Genius, която дава опции за безплатна доставка и достъп до ексклузивни оферти.

Кои са най-търсените продукти?

eMAG Black Friday е най-голямото търговско събитие на платформата с най-много отстъпки за годината. Компанията се подготвя усилено от няколко месеца по-рано, като води разговори с партньори и търговци в платформата, които са над 17 хил. към момента. Това е така, защото по време на кампанията се правят много поръчки, чиято наличност и бърза доставка трябва да се осигурят.

Тази година кампанията включва над 1 млн. оферти, като три от всеки четири от тях са с най-ниска цена за годината в платформата на eMAG, отбеляза Станева.

Очаква се българските потребители да търсят основно дрехи, обувки, стоки за декориране на дома, мобилни телефони, малки домакински уреди и детски стоки, сочи ежегодното проучване на Kantar Romania, поръчано от eMAG.

Извън популярните категории като мода и електроника за кампанията в платформата ще има и специални нетрадиционни предложения като курсове за личностно развитие, курсове за умения, ваучери за гориво, екскурзии до екзотични дестинации, ваучери за кемпери под наем, разкрасителни процедури и други, разказа Станева.

Кои са актуалните тенденции в електронната търговия в България - четете тук

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Спонсорирани публикации
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата