Те отново са тук… Белушка, Бълбук и Бръшлян вече спасяват света в "Реактивните момичета" с напълно нова визия. Най-новата оригинална версия на анимационната комедийна поредица, дело на Cartoon Network Studios, започва на 23 април от 09:10 часа.
Телевизионният канал е подготвил много изненади за българската аудитория. Ексклузивно и само за родните фенове, Cartoon Network създаде стикери, вдъхновени от „Реактивните момичета” за мобилното приложение Viber на кирилица. Представянето им ще бъде в дните преди премиерата на новия сезон. Освен това, по улиците и в парковете на София се проведе невиждана екстремна изненада - жителите и гостите на столицата станаха свидетели на неочаквани реактивни моменти с трите героини, които препускаха из града с лонгбордове, а след себе си оставяха гръм и цветна пушилка. Специално за събитието беше заснет и екстремен видео клип.
Сестринското трио супергерои Белушка, Бълбук и Бръшлян са познати на съгражданите си от Таунсвил като "Реактивните момичета". Заедно, те защитават своя красив и многолюден метрополис не само от зли посегателства, но дори и само от кроежи за такива.
Да се справяш едновременно с училищните домашни и безброй злодеи не е лека задача, но Реактивките с радост приемат това предизвикателство. Благодарение на супер-силите си и добрата екипна работа, и не без помощта и на професор Утоний и Кмета на Таунсвил, те показват на всички в града, че е напълно възможно да спасяваш света преди да е дошло време за сън.
Поредицата „Реактивните момичета” е продуцирана от Cartoon Network Studios. Ник Дженингс (“Време за приключения”, „Спондж Боб Квадратни Гащи”) е изпълнителен продуцент, а Боб Бойл (Wow! Wow! Wubbzy!) – копродуцент.
Първите серии на „Реактивните момичета” са създадени от Крейг Макракън, а премиерата им се състои през 1996 г. Предаването е носител на две награди Emmy. Освен тях, в историята на всичките си 78 епизода досега, поредицата се е радвала на пет номинации и безброй отличия в областта на анимацията. През 2002 г., благодарение на съвместно сътрудничество с Warner Bros. Pictures, на бял свят се появява и пълнометражен филм, вдъхновен от анимационната поредица.
С постъпления от продажби на дребно в размер над 2,5 милиарда ЩД от дебюта си до момента, „Реактивните момичета” е един от най-продаваните брандове на Cartoon Network за всички времена.
Cartoon Network наскоро сключи споразумение с дизайнера Джеръми Скот и Moschino за глобално партньорство в областта на модата – The Powerpuff Girls x Jeremy Scott вече е част от колекцията пролет-лято 2016 на Moschino.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.