IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Битката на динозаврите

Или как върви голямото състезание между реалититата в прайм-тайма на Нова телевизия и bTV след старта на Music Idol

Битката на динозаврите

Войната за прайм-тайма между Нова телевизия и bTV продължава на пълни обороти. Това показаха данните за рейтинга на старта на Music Idol по bTV в понеделник.

Новото музикално шоу е било най-гледано между 20:45 и 21:00 часа от общо 1 851 000 зрители. В този период първият епизод на Music Idol е бил гледан от 25.1% от телевизионната аудитория у нас и от 53% от тези, които тогава са били с включени телевизионни приемници, показват данните от ТВ План/ТНС.

Според тях, стартът на предаването е надминал с голяма преднина старта на подобното реалити, което търси музикални звезди - Стар академи по Нова телевизия.

Вчера зрителите имаха възможност подробно да се запознаят с журито на реалитито.

Music Idol е надскочил и старта на големите шампиони в категорията - първия и втория Биг Брадър (гледани съответно от 828 000 и 931 000 зрители). Оказа се, че новото реалити скочи дори над шеметния старт на Биг Брадър 3, който беше следен от общо 1 318 000 зрители

На Music Idol обаче не успя да стигне съвсем малко, за да победи по гледаемост първия епизод на Сървайвър BG (също реалити-продукция на продуцентската къща "7/8"), чиито първи епизод беше гледан от общо 1 858 000 зрители. Рейтингът на предаването беше 25,7%.

Голям е рекордът и в гледаемостта на Music Idol, отбелязана по време на старта му вчера - при рейтинг 23,4% от общата аудитория, зрителите, които са избрали Мюзик Айдъл пред другите предавания по това време е 49,7%.

Той е надминат единствено от началото на VIP Брадър по Нова телевизия, който отбеляза по-малък рейтинг - 24,7, но пък привлече на честотата на Нова телевизия 55,7% от хората, които тогава са били с включени приемници.

Рекордът и тук обаче е на Сървайвър, който при старта си е изкушил цели 57,7 % от аудиторията пред малкия екран.

Music Idol не успя да надмине и другото шоу, продуцирано от Слави,  което прави хората известни - "Пет звезди", чийто старт, имаше среден рейтинг 23,8 на сто и беше гледано от 63 на сто от зрителите.

 

Победител в битката на гигантите неведнъж е била и Нова телевизия - миналата година Big brother 3 беше гледан от 42,99% от аудиторията, докато  едва 28,34 от хората същата вечер са си пуснали софт-порно-фолк концерта "Планета Мура Мега".

През 2005 обаче, стартовото предаване на Биг Брадър 2 загуби битката за гледаемост от концерта на Слави Трифонов, който се излъчваше по същото време по bTV.

По предварителните данни на пийпълметричния панел на ТВ План/ТНС, шоуто "
Music Idol" е най-привлекателно за младата аудитория на възраст 12-34 години. Най-големият рейтинг е регистритан сред жени на възраст 25-54 години.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Телевизия
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата