Промени ли се потребителското поведение, какви са тенденциите през 2021г. и как те променят бизнес стратегиите ще научат зрителите на Bloomberg TV Bulgaria на 3 февруари. Специален гост по темата в предаването „В развитие“, от 13:00 часа, ще бъде Алисън Ангъс – мениджър на отдел „Лайфстайл" в Euromonitor International.
Euromonitor International е водещ международен доставчик на пазарни проучвания, който анализира стратегическите управления на редица компании за продукти и услуги, разположени по цялото земно кълбо.
Ангъс ръководи изследвания, свързани с начина на живот, които се фокусират върху разбиране на поведението на потребителите, анализиране на техните нагласи и променящите се тенденции във взаимоотношенията. На база на получените резултати след извършването на задълбочени проучвания на потребителското поведение, Ангъс предоставя алтернативни решения на редица бизнеси при формирането на бизнес стратегиите им.
В сряда, по време на ексклузивното си интервю за Bloomberg TV Bulgaria, Алисън Ангъс ще сподели още и какво е влиянието, което пандемията от COVID-19 оказа и продължава да оказва върху поведението на потребителите. По време на участието си в предаването „В развитие“, Ангъс ще представи и някои от най-успешните стратегии за изграждане на устойчива връзка с потребителите от страна на бизнеса днес.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.