„Каменица” АД има реализация от 136,6 млн. литра бира на вътрешния пазар, което отрежда на това дружество втора позиция. След него е „Карлсберг България” с 83,8 млн. литра, а „Болярка-ВТ” е продала 45,8 млн. литра.
От по-малките пивоварни в страната „Ломско пиво” е продало 9,2 млн. литра, а за „Пивоварна София” не са предоставени данни.
От Съюза на пивоварите не могат да дадат данни и за дружеството „Леденика и ММ”, което не е член на съюза и не предоставя данни за продажбите си от две години. Според експерти в бранша това дружество е след „Карлсберг България” и преди „Болярка-ВТ” в класацията по продажби с около 50 млн. литра.
Общото реализирано количество бира през миналата година у нас според Съюза на пивоварите е около 473 млн. литра бира, като средно на човек от населението се падат 61 литра.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.