Имиджът на България е крехка фасада, която бавно се утвърждава в международен план, каза председателят на Българското бюро за конгресен туризъм Фридрих Ниймън на работна среща, посветена на управлението на имиджа на България и визията на бизнеса. България има бляскаво бъдеще във всички алтернативни форми на туризма, има отлично географско разположение, чудесна природа, изградени комуникации и приветливи хора, сега е нужна интензивна работа за утвърждаване на марката "България" в международните среди, каза още Ниймън, цитиран от БТА.
Всички неправителствени организации, компании и бизнес асоциации, свързани с туристическата индустрия, заедно с бъдещото правителство, трябва да разработят програма за подобряване на имиджа на страната и как марката "България" да се продава в международните делови среди, каза Максим Бехар, управител на МЗ Комюникейшън груп.
Според Румен Драганов, председател на Съвета по туризъм - София, най-подходящият модел за управление на имиджа на България сред деловите среди е Теорията на хаоса. Това, от което се нуждае страната ни, е единодействие в работата на държавните институции, неправителствените организации и бизнеса, посочи Драганов.
Името на България все по-често присъства в световните медии, а ежедневно около шест чуждестранни граждани купуват недвижим имот у нас, посочи Румен Драганов. По думите му близо 50 милиона евро са похарчили чуждестранните туроператори във Великобритания за промоция на България като атрактивна туристическа дестинация, а резултатът от кампанията е броят на чуждестранните туристи, избрали страната ни за своята ваканция.
Дори изключването на Иван Славков от Международния олимпийски комитет направи страната ни по-популярна, посочи Драганов. Всеки повод, в който името на България присъства в световните медии - негативен или позитивен, като една променяща се страна, е реклама, каза Драганов.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.