IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

До 40 хил. евро струва реклама с картички на български фирми в чужбина

Този тип реклама излиза по-скъпо от рекламата в т.нар. лайфстайл списания и десет пъти по-скъпо от телевизионната реклама

До 40 хил. евро струва реклама с картички на български фирми в чужбина

Между 30 хил. и 40 хил. евро ще струва рекламата с безплатни картички на една българска фирма в чужбина. Това каза директорът на българската медия за безплатни картички Fame Cards Борислав Велков, член на световната организация International Freecards Alliance (IFA), чиято среща се състоя наскоро в София.

По думите му този тип реклама излиза по-скъпо от рекламата в т.нар. лайфстайл списания, десет пъти по-скъпо от телевизионната реклама и няколко пъти по-скъпо от рекламата по билбордове.

Благодарение на уникална платформа клиентите на членовете на IFA ще могат да поръчат и изчислят стойността на своя рекламна кампания с безплатни картички в световен мащаб само за 48 часа, докато при друга медия подобен опит би отнел поне три месеца, допълва Велков.

Чрез IFA клиент на фирма-член на алианса на организацията от Китай, може да поръча кампания и в България - още една характеристика на уникалността на този тип медия, уточнява Ралф Линхоф, координатор на международното сътрудничество в IFA.

Създадената през 1999 г. организация обслужва клиенти от петте континента, сред които всички най-големи международни корпорации, а обемът на средствата й е над 35 милиона евро.

Всеки месец фирмите-членове на алианса произвеждат и разпространяват над 40 милиона безплатни картички в над 350 градове по целия свят, а пазарният дял на безплатните медии непрекъснато нараства.

В България само за четири години от стъпването на пазара на тази медия обемът е нараснал с близо 500%.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата