Кремовете Delial, които присъстват на пазара от 70 години, са сред водещите световни марки в областта на грижата за кожата и предпазването й от слънцето, особено в Испания, където са сред първите три марки по пазарен дял.
Продажбите на продуктите Delial (защитни кремове, кремове за успокояване на кожата след слънчеви бани, автобронзанти и др.) достигнаха 20 млн. евро за 2004 г.
„Придобиването на марката ще позволи на L’Oréal да засили позициите си на европейския пазар, главно в Южна Европа“, заявява вицепрезидентът на групата Патрик Рабен, цитиран в съобщението. Продуктовата гама на Delial ще се включи към тази на Garnier и ще се усъвършенства с разработените в едноименните лаборатории нови предпазни филтри.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.