Булбанк вече информира клиените си за извършени плащания и наличности по банкови карти чрез SMS съобщения по мобилен телефон, съобщиха от банката. Информация за извършени транзакции на банкомат или ПОС-терминал (без импринтер), се получава като кратко съобщение на мобилния телефон на клиента в рамките на 10 минути след като е извършена операцията.
Съобщението съдържа информация за вида на картата, датата и часа на транзакцията, нейната сума, валута и търговския обект, в който е извършена. При установяване на злоупотреба, новата услуга на Булбанк позволява незабавно да бъде блокирана банковата карта чрез обаждане в 24-часовия картов център на Банката и преустановяване на възможността от измамни транзакции.
От услугата могат да се възползват всички притежатели на банкови карти Маестро, Visa и MasterCard, издавани от Булбанк и е достъпна за действащите в България мобилни оператори.
За активиране на услугата, клиентите трябва да попълнят и депозират в Булбанк Искане за регистрация на SMS услуги. След успешна регистрация услугата се активира, като на обявения от клиента GSM номер се изпраща SMS съобщение с персонален код.
След като клиентите, притажаващи банкови карти, извършат транзакция на банкомат ПОС-терминал в търговски обект, се генерира SMS-съобщение, което се изпраща до регистрирания GSM номер, свързан с картата, чрез която е осъществена операцията.
Таксата за годишния абонамент за услугата е 5 лева, независимо от броя на включените карти, като за всяко получено SMS съобщение за операция с картата – таксата е в размер на цената за SMS съобщение на мобилния оператор. Таксите за услугата се събират от предварително внесена от клиента депозитна сума в размер на 5, 10, 20 или 50 лева.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.