Огромен интерес проявиха азиатски търговци към най-новата българска марка цигари BestMan.
На изложението TabExpo, което се провежда тези дни в Прага, те бяха впечатлени от родните папируси и се надпреварваха с предложения за продажба на марката на техните пазари.
Цигарите впечатляват със стилен дизайн и европейско качество на изненадващо достъпна цена. В момента BestMan се продават успешно в осем европейски държави, като у нас само за няколко седмици марката се превърна в хит сред пушачите.
Цигарите се продават на най-добрата цена в страната за кутия от 20 къса, а качеството им не се различава от това на световните марки. Предстои лансиране на продукта на пазарите в Хонк Конг, Сингапур и Япония.
Целта е до края на 2012 година родните цигари да присъстват на поне 50 пазара в Европа, Азия, Австралия и САЩ.
BestMan се произвежда по американски бленд рецептура и ще бъдат продавани в две разновидности според съдържанието на никотин и катран.
Две са разновидностите и според дължината на цигарите - 84 мм и 100 мм. BestMan ще се предлагат в изключително модерната напоследък "Round Corner" кутия - със заоблени ъгли.
Новата цигарена марка е част от стратегията на компанията Кингс Табако за увеличаване на продуктовото портфолио.
Цигареният производител наскоро започна строежа на нова фабрика, в която ще инвестира над 45 милиона лева. Целта на новия завод, който ще заработи до края на 2012 година, е да повиши производствения капацитет на Кингс Табако с над 60% и да поеме по-големите обеми вследствие новите марки на компанията и увеличаване търсенето на старите.
Продуктите на компанията държат лидерски позиции на българския пазар, а експортът бележи ръстове от над 200% за последната година.
Допълнителните мощности не само ще допълнят производствения капацитет на „Кингс Табако”, но и ще поставят нови и високи стандарти за качество, непознати досега в България.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.