Българската телекомуникационна компания стартира кампания за предоставянето на повече време за разговори на абонатите на Икономичен план. Всеки абонат, преминал от Икономичен на Стандартен план или “У дома”, участва в промоцията и може да получи един от десетте хиляди телефона, които ще се разиграват в томбола.
Инициативата е част от стратегията на компанията да ориентира търговската си политика спрямо потреблението на своите абонати.
Абонатите, които желаят да намалят месечните си сметки за телефон, трябва да заявят лично преминаването си към друг план в Бизнес центровете на БТК. На 15 ноември 2005 година ще се изтеглят имената на абонатите, които ще получат по куриер у дома си безжичния телефон, подарък от компанията.
Заедно с новия си абонаментен план, всеки абонат с възможност за отчитане по време, ще получи детайлизирана разпечатка на месечната си сметка. Клиентите ще могат да се възползват и от всички намаления за междуселищни и международни разговори, които обявява БТК.
Освен това цените на минута в новите планове са няколко пъти по-ниски в сравнение с цените от Икономичен и Ограничен план. С абонаментните планове „У дома” може да се избере и една международна дестинация, към която да се говори с 10% намаление на цената.