След заседанието на Министерския съвет той уточни, че причина за тази позиция са натрупаните проблеми по отношение на общественото мнение, мнението на организации, свързани с неправителствения сектор и остарелите икономическите условия, при които е правен договорът.
Според регионалния министър това означава, че ако обектът започне при условия, които не са максимално близки до реалните, при завършване стойността му ще бъде два или три пъти по-висока.
Аз не искам да си поставям подписа под такава концесия или такъв обект, за който предварително знам, че ще завърши два или три пъти по-скъпо, подчерта Гагаузов.
Преди правителственото заседание министър Гагаузов подчерта, че защитава строителството на магистралата, а не концесионирането й.
Искам да започне изграждането на магистралата по най-бързия начин, а по какъв договор, с нова концесия или с национално финансиране, ще реши Министерският съвет, заяви министър Гагаузов.
Попитан какъв ще е размерът на неустойките по договора, министърът каза, че ако се стигне до плащане на наустойки, решение ще вземе съдът.
Законопроектът за концесиите е в процес на съгласуване, предполагам, че другата седмица би могло да приключи съгласуването и да бъде внесен в МС, каза още Гагаузов.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.