Електронното банкиране на Пощенска банка взе първа награда в категорията „Електронни финансови продукти” на изложението „Банки, инвестиции, пари”, което се провежда от 9 до 12 февруари в Пловдив, съобщиха от банката.
„През изминалата година електронното банкиране доказа, че е полезен и търсен от клиентите продукт. За това свидетелстват над 250 000 транзакции на стойност повече от 1 млрд. лв., които бяха извършени през него за периода от въвеждането му”, коментира Вилян Илиев, началник отдел “Алтернативни канали за дистрибуция” в Пощенска банка. Клиентите на услугата са вече близо 3 000.
Електронното банкиране на Пощенска банка бе въведено през февруари 2004 година и може да се ползва както от фирми, така и от физически лица. Чрез него се извършват директни, масови и бюджетни плащания, валутни преводи и инкасо.
Електронното банкиране дава възможност на клиентите на Пощенска банка да проверяват и фиксингите на валутните курсове, да се информират за актуалното състояние на сметките си - ДДС, разплащателни, влогови, депозитни, кредитни и др.
Чрез него може още да се проследяват обороти, получени трансфери и да се извършва директен дебит. Всички операции се извършват в реално време, 24 часа в денонощието, припомнят от кредитната институция.
Това е втората награда, която услугата печели - тя зае първото място в категорията “e-business” на Международния уеб фестивал в Албена през юни 2004 г.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.