BusinessWeek ще се издава и на български език, като първият брой се очаква да излезе на пазара през януари 2006 г., съобщиха от Медийна група “КЕШ”, която е придобила правата за България. BusinessWeek България ще бъде седмично издание и ще се разпространява чрез абонамент и в търговската мрежа.
Списанието ще включва не само избрани статии от американското и европейското издание на BusinessWeek, но и оригинални авторски материали, подготвени от български журналисти. Изданието ще осигурява на читателите си анализи и новини, които са незаменима информация за професионалисти и бизнесмени от цял свят.
BusinessWeek е седмично издание на The McGraw-Hill Companies, Ню Йорк. Списанието има световен тираж от 1.2 млн. и седмична читателска аудитория от 5.6 млн. души. Към момента то се издава на четири езика, които скоро ще се увеличат до пет. Съвместни издания има в Китай, Полша, Русия и Индонезия. В Турция BusinessWeek ще стартира през ноември 2005 г.
Медийна група “КЕШ” е основана през 1996 г. Групата издава седмичника “КЕШ” и няколко лицензионни финансови и икономически списания.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.