Обединена българска банка започна срещи с клиентите, които са ползвали банкови касети в клон Ботевград, съобщиха от банката. Към момента продължава работата и на органите на МВР по обработка на информацията от засегнатите.
Независимо от хода на разследването, основна цел на банката ще е да защити интереса на своите клиенти, се казва в съобщението. С оглед на обстоятелството, че вложеното в банковите касети е с необявено съдържание, започналите индивидуални разговори на представителите на ОББ с клиентите, трябва да установят съдържанието и стойността на оставеното за съхранение в тях. Банката е уверена в тяхната коректност и смята, че засегнатите ще предоставят точна информация за действителното съдържание на наетите касети.
ОББ ще направи всичко необходимо за разрешаване на възникналия проблем по най-добрия възможен начин. За целта Банката отправя молба към всички засегнати клиенти, да се обадят в ОББ Ботевград, както и да посетят клона на място.
Категорично е установено, че нападателите са проникнали единствено в публичния трезор. Офисът на ОББ в Ботевград работи с нормалното си работно време.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.