IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Силен интерес към ваканции в България на Destinations’2005

Това е най-големият туристически панаир с насоченост към масовата публика, който се провежда за 11-ти пореден път

Силен интерес към ваканции в България на Destinations’2005

България участва за първи път на международното туристическо изложение Destinations 2005, което се проведе от 03 до 06 февруари 2005 г. в Лондон, съобщиха от Министерството на икономиката.

 

Destinations-Лондон е най-големият туристически панаир с насоченост към масовата публика, който се провежда за 11-ти пореден път в изложбен център Earls Court. Тази година посетителите бяха над 54 000, изложителите – 397 от 50 страни.

 

Участниците бяха разпределени освен по регионален принцип, а и в други сектори като приключенски туризъм, круизи, туристически асоциации, отговорен туризъм, продажба на имоти и етнографско селище. Профилът на изложителите включва както авиокомпании, хотели, национални и регионални туристически бордове, тематични паркове, туроператори и турагенти, круизни компании, така и брокери и компании за продажба на всякакви травел аксесоари. За първи път тази година е включен секторът за имоти Homes Abroad.

 

България се представи с информационен щанд на площ от 20 кв.м., организиран от Агенцията по туризъм. Фирми – изложители бяха «Вила Стрезов», «ББГ и Ко», «Калина и Карина Травел» и британският туроператор Balkan Holidays London. Българският щанд, който бе открит от три страни, представяше българския туристически продукт с акцент морски и зимни почивки, културен и еко-туризъм.

 

По време на Destinations’2005 се проведоха две дегустации на български вина и традиционна кухня на специалната сцена Sensations в сектор Европа. В събота, 5 февруари на голямата сцена World Entertainment Stage бяха изпълнени български народни песни от българския хор в Лондон, ръководен от певицата Десислава Стефанова.

 

Силен интерес беше изразен към морски ваканции, ски туризъм, културно-познавателни обиколки, city breaksр двоен център, балнеолечебен туризъм, еко туризъм, хоби туризъм, както и към купуване на имоти  в страната.

 

Британският туристически пазар е един от традиционните за България, като по данни на Министерство на икономиката през 2004 г. британските туристи в България са 259 092, което е с 62.60% повече в сравнение с предходната година.

 

През 2005 г. над тридесет британски туроператора са включили България в каталозите си Balkan Holidays - London, Thomas Cook, My Travel, Cosmos, First Choice, TUI-UK, Inghams, Balkania Travel, Regent Holidays, Ramblers Holidays, Adventures Abroad, Exodus, Explore, Transylvania, Gold Medal Travel, Odyssey Worldwide, Master Tours и др. 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата