IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

"Вивател" направи информационен център за бъдещите си клиенти

Информационният център ще заработи до Коледа, заедно със старта на новия оператор

"Вивател" направи информационен център за бъдещите си клиенти

Мобилният оператор "Вивател" направи информационен център за обслужване на клиентите си, който ще заработи преди Коледа, със старта на оператора, съобщиха от пресцентъра на фирмата.

Центърът ще се избира с номер 087/123, или чрез набирането на кратък код 123 от телефон на "Вивател“.

Информационният център се намира на булевард "Вапцаров" 10 в столицата и е оборудван с модерна система на "Сименс" с капацитет 600 телефонни линии. Системата е програмирана да показва при всяко обаждане езика, на който следва то да бъде прието.

Тя ще може да свързва клиента с предишните представители на информационния център, с които е разговарял, за да се осигури своевременното предоставяне на желаната от клиента услуга. В бъдеще операторът планира да проучи възможността да се подсигурява поддръжка и по други канали, като SMS или интернет чат, ако клиентите проявят интерес към подобни услуги.

Средната възраст на 110-те служители в центъра е 27 години. Те владеят английски и поне още един чужд език. "Вивател" ще се стреми да постигне 90 процента покритие на входящите обажданията за максимум 20 секунди.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата