Марката The King привлече вниманието на търговци от цял свят на изложението Inter-tabac Asia във филипинската столица Манила.
На премиерата на изложението участваха 60 производители от 25 страни, сред тях бе и Кингс Табако, които представиха продуктите от портфолиото си. Това е първото за тази година представяне на българския производител на световно изложение.
Под един покрив в Манила бяха събрани лидери на пазара на индустриалното производство на цигарени изделия, сурови тютюни и цигари, средни и малки производители от държави с дългогодишни традиции в цигареното производство като САЩ, Коста Рика, Доминиканската република и Мексико, както и Япония и Великобритания.
Огромният интерес на азиатските търговци обаче е бил концентриран основно върху мъжките марки на Кингс Табако.
„За нас този факт не е учудващ и ние отидохме на това изложение с нагласата, че акцентът ни ще бъде поставен върху мъжките марки, тъй като в азиатските страни процентът на мъжете пушачи е много голям в сравнение с този на жените”, обясниха от Кингс Табако.
60% от представителите на силния пол в Китай и Индонезия са пушачи, а във Филипините делът им е 40%.
„Отзивите за продуктите с марката The King бяха, че цигарите се отличават с плътен и силен аромат и автентичен ориенталски вкус. За нас е особена чест да чуем, че марката ни се приема добре в държави, които имат традиции в употребата на тютюневи изделия”, допълниха от Кингс Табако.
През миналата година българската компания пусна на пазара първите по рода си опаковки от 10 броя 100-милиметрови цигари. Малко по-късно промениха опаковките на стандартните кутии като въведоха така наречените round corner опаковки (със заоблени ъгли).
След месец предстои да се появи първата в света round corner кутия за 10 цигари за марката The King.
За 2011 г. компанията отбеляза 96% ръст в продажбите си на външни пазари спрямо предходната 2010-та. Ръстът е тенденциозен и в сравнение с 2009-та година е почти 500%.
Продукцията на цигарения производител се предлагат в над 30 държави на 4 континента.
Най-успешни за „Кингс Табако” се оказват пазарите на Близкия Изток и Европа, където се реализират по около една трета от продажбите им.
Относително голям – около 22%, е делът на експорта за Балканите, а останалите количества се разпределят между Азия и Африка.