KFC е готова да пусне телевизионни реклами, които ще уверяват клиентите на компанията, че предлаганото от нея пилешко месо е безопасно, в случай на епидемия от птичи грип, съобщи АП.
От веригата за бързо хранене заявиха, че се надяват да не се наложи да пуснат в ефир рекламните клипове, но че не могат да рискуват при такава заплаха за бизнеса им.
Kentucky Fried Chicken планират от месеци бърз отговор на пазарите си в цял свят в случай, че избухне епидемия от болестта.
Говорител на Националния съвет за птиците нарече решението на KFC "мъдро и предпазливо", но подчерта, че няма причина за опасения от избухване на болестта в САЩ. Според него страната ще произведе 9.5 млрд. птици тази година и няма да внася птиче месо от страни, засегнати от грипа.
От франчайзанта на KFC и Dunkin' Donats за България фирма "Самекс" не успяха да обяснят пред Dnes.bg, каква разяснителна кампания ще бъде направена за клиентите в България. KFC присъства на пазара у нас от 12 години и има 5 ресторанта в София и два в Пловдив и Варна. България в момента се намира между две засегнати от птичи грип страни.
Засега вирусът трудно се предава на хора и повечето смъртни случаи са били причинени, когато хора са се грижили за заразени птици. Виетнам, който е най-сериозно засегнат от болестта, регистрира 42-я си смъртен случай сред хората във вторник. Световни здравни експерти предупреждават, че вирусът може да мутира и да се предава лесно от човек на човек.
"Посланието ни трябва да успокои потребителите, че сготвеното пилешко месо е напълно безопасно", добавят от компанията.
В понеделник бе съобщено, че продажбите на KFC през октомври са се увеличили с 6% в САЩ, където компанията не е забелязала признаци на отдръпване на клиентите след репортажите в медиите за опасенията от птичи грип.
В Китай, където KFC наскоро откри 1500-я си ресторант, ръстът на продажбите през октомври леко се е забавил, достигайки 8% спрямо ръст от 24% година по-рано. От компанията приписват забавянето на разочароваща промоция на нов продукт.
KFC планира телевизионни реклами в отговор на птичия грип
KFC е готова да пусне телевизионни реклами, които ще уверяват клиентите, че предлаганото от нея пилешко месо е безопасно, в случай на епидемия от птичи грип; Не ясно дали ще има такава кампания у нас
09.11.2005 | 17:28 ч. Обновена: 31.12.2024 | 22:42 ч.
1
Напиши коментар
Към коментарите
Новини
-
Първата трансджендър актриса, номинирана са "Оскар", отвърна на хейта
-
Пожар в ученическо общежитие в Любляна, има ранени
-
Астронавти на NASA с нов рекорд за излизане в открития космос извън МКС
-
Борисов ни чул, ни видял: Пепи Еврото не го познавам, а се оказа важен човек
-
“Възраждане“ иска България да излезе от споразумението със СЗО
-
5-те китайски зодии с най-много късмет в годината на Зелената дървена змия
-
Какви са бруталните и почти самоубийствени тактики на севернокорейските войници?
-
Справка потвърди думите на Тръмп: FAA наистина е наемала хора с интелектуални и психиатрични увреждания
-
“Възраждане” за кораба “Вежен”: Редно е шведското правителство да се извини
-
Учители предлагат още няколко дни ваканция към междусрочната
-
Джорджеску: Украйна е измислена държава, можем да претендираме за част от териториите ѝ
-
Стандартът ни: 73% от българите живеят от заплата до заплата
-
Тръмп буквално иска Гренландия, в Европа властва тишината
-
Какви са бруталните и почти самоубийствени тактики на севернокорейските войници?
-
Старата песен на нов глас: Манол Пейков, "Възраждане" и Божанков се биха в НС ВИДЕО
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата