IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

KFC планира телевизионни реклами в отговор на птичия грип

KFC е готова да пусне телевизионни реклами, които ще уверяват клиентите, че предлаганото от нея пилешко месо е безопасно, в случай на епидемия от птичи грип; Не ясно дали ще има такава кампания у нас

KFC планира телевизионни реклами в отговор на птичия грип

KFC е готова да пусне телевизионни реклами, които ще уверяват клиентите на компанията, че предлаганото от нея пилешко месо е безопасно, в случай на епидемия от птичи грип, съобщи АП.

От веригата за бързо хранене заявиха, че се надяват да не се наложи да пуснат в ефир рекламните клипове, но че не могат да рискуват при такава заплаха за бизнеса им.

Kentucky Fried Chicken планират от месеци бърз отговор на пазарите си в цял свят в случай, че избухне епидемия от болестта.

Говорител на Националния съвет за птиците нарече решението на KFC "мъдро и предпазливо", но подчерта, че няма причина за опасения от избухване на болестта в САЩ. Според него страната ще произведе 9.5 млрд. птици тази година и няма да внася птиче месо от страни, засегнати от грипа.

От франчайзанта на KFC и Dunkin' Donats за България фирма "Самекс" не успяха да обяснят пред Dnes.bg, каква разяснителна кампания ще бъде направена за клиентите в България. KFC присъства на пазара у нас от 12 години и има 5 ресторанта в София и два в Пловдив и Варна. България в момента се намира между две засегнати от птичи грип страни.

Засега вирусът трудно се предава на хора и повечето смъртни случаи са били причинени, когато хора са се грижили за заразени птици. Виетнам, който е най-сериозно засегнат от болестта, регистрира 42-я си смъртен случай сред хората във вторник. Световни здравни експерти предупреждават, че вирусът може да мутира и да се предава лесно от човек на човек.

"Посланието ни трябва да успокои потребителите, че сготвеното пилешко месо е напълно безопасно", добавят от компанията.

В понеделник бе съобщено, че продажбите на KFC през октомври са се увеличили с 6% в САЩ, където компанията не е забелязала признаци на отдръпване на клиентите след репортажите в медиите за опасенията от птичи грип.

В Китай, където KFC наскоро откри 1500-я си ресторант, ръстът на продажбите през октомври леко се е забавил, достигайки 8% спрямо ръст от 24% година по-рано. От компанията приписват забавянето на разочароваща промоция на нов продукт.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата