Напук на завръщащата се криза, за която така усилено се говори напоследък, тазгодишното издание на изложението за дюти фри и травъл ритейл стоки TFWA в Сингапур се проведе на рекордно голяма площ и с рекорден брой изложители.
Дали защото бизнесът на магазините на летищата и пристанищата разцъфтява в световен мащаб, или защото фирмите стигнаха най-сетне до заключението, че в трудни времена трябва да са на сцената, но 28-годишната история на TFWA не помни такива размери.
Представители на различни производствени сектори взеха участие в тазгодишния форум.
Най-многобройни бяха изложителите от парфюмерийния и козметичен бранш, следвани от производителите на вина и алкохолни напитки.
Посетителите на TFWA с интерес разгледаха новите колекции на най-известните марки бижута и модни аксесоари. 11,8% от изложбената площ беше заета с лакомства от сладкарската и хранително-вкусовата промишленост.
Едва 6,13 от изложителите бяха поканените представители на тютюневи изделия.
По-малко от тях бяха само производителите на луксозни подаръци, електроника и аксесоари за дома.
Родните Кингс Табако се наредиха редом с марки като Swarovski, Versacee, LaCoste, Christian Dior и други подобни.
Българските производители на тютюневи изделия се бяха погрижили да представят достойно страната ни като заложиха на иновативна визия на щанда и представиха марките си посредством триизмерни холограмни визуализации.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.