„Инвестираме в личностното и професионално развитие на екипа, защото вярваме, че така пазаруването наистина ще се превърне в удоволствие“, сподели Христо Попов, собственик на веригата магазини.
Лекциите и упражненията са групирани в модули, в зависимост от длъжността и натрупания опит на служителите. “Студентите” изучават продуктово предлагане, обслужване и консултиране на клиенти, справяне с трудни ситуации, ефективна комуникация, изграждане на екип и др.
„Преподава се” най-вече чрез интерактивни игри, практически упражнения, решаване на казуси и групови дискусии.
Лекциите се водят от отдел „Човешки ресурси” и представители на големите български производители и доставчици на хранителни стоки. Предвижда се догодина да се включат и водещи „външни” експерти по човешки ресурси и маркетинг.