IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Крайният клиент да има повече влияние върху бизнеса

Законите да са след оценка за влиянието върху обществото

Крайният клиент да има повече влияние върху бизнеса

Лекарството за образованието, здравеопазването  и други сфери е в предоставянето на повече влияние на крайния клиент, коментира пред Bulgaria On Air икономистът Георги Ганев. Същото важи и за енергетиката. Идеята е компаниите или институциите, които се справят добре с предоставянето на услугата, „да получават пари и награди за това“, а тези, които не се справят- напротив“.

Ганев сподели основни моменти от представения доклад "Варианти за икономическа политика. Предимства и недостатъци", изготвен в рамките на инициативата на Институт “Отворено общество” – Macrо Watch*.

Един от ключовите акценти на документа е пазарът на труда и подготвянето на добри кадри, обясни икономистът. Сред идеите, представени  в доклада е и регионално определяне на осигурителните прагове. Договарянето на праговете трябва да е въз основа на някаква средна стойност за страната или конкретен регион и не трябва да е в ущърб на икономиката, обясни Ганев. „Ако в дадена област безработицата е над 7-8 %например, да не се вдигат осигурителните прагове“, поясни икономистът и допълни, че това ще облекчи бизнеса и разкриването на работни места.

"Друго предложение, отразено в цитирания документ, е новите закони да се приемат след подробна оценка за въздействието на бизнеса, социалната среда, хората и т.н.  Подобен подход няма как да бъде приложен бързо, но ще има превантивен ефект", заяви още Ганев.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата