IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Всеки бизнес сам избира подходящата маркетинг стратегия в интернет

Малките компании по-активно търсят варианти за нискобюджетно популяризиране на бизнеса си

Всеки бизнес сам избира подходящата маркетинг стратегия в интернет

Снимка: Bulgaria On Air

Всеки бизнес избира подходящата за него онлайн маркетинг стратегия. Няма конкретна формула и стъпки за успеха на дадена кампания, коментира в ефира на Bulgaria On Air маркетинг специалистът Георги Георгиев.

Във връзка с предстоящото осмо издание на „Интернет маркетинг с нулев бюджет“ експертът коментира, че от нискобюджетните практики на популяризиране се възползват предимно малките и средни компании като често водещата причина е свитите им бюджети за реклама.

Практиката от минали събития показала, че от средно 200 участници във форума представителите на големи компании са между 10 и 15 души. Георгиев подчерта, че съществуват редица практики за безплатно популяризиране на даден бранд в интернет.

Един от фокусите на предстоящия форум, който ще се състои на 9 април, ще е т.нар. „вирусен маркетинг“. Експертът отбеляза, че практиката постига добра ефективност при т.нар. риалити формати. Редица компании, извън развлекателния бизнес, също преоктривали технологията, като били и все по-склонни да експериментират в областта.

„Вирусният маркетинг“ залага на разпространението на информация, снимки и видео във връзка с даден продукт или бранд. В основата на техниката е предаването на съобщението на принципа „от уста на уста“.

Целта на маркетолозите е да достигнат до т.нар. „лидери на мнение“ в съответна група, които да дадат повече информация за продукта или бранда.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата