IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

КЗП установи нелоялна практика в "Технополис"

Клиентите не са били информирани добре за кампания "Защита срещу кражба за две години"

Снимка: архив, Булфото

Снимка: архив, Булфото

Комисията за защита на потребителите (КЗП) установи нелоялна практика на фирма „Технополис България“. Веригата магазини за техника не са давали на потребителите пълната информация по своя кампания „Защита срещу кражба за две години“.

Проверката на Комисията е установила, че за да важи застраховката срещу кражба, след покупката на даден продукт клиентите на магазина е трябвало в едномесечен срок да го регистрират на сайта на производителя. В случай на кражба заявлението за подмяна се подава на точно определени електронна поща или телефон на производителя.

При продажбата на стоките в магазините „Технополис“ обаче клиентите не са получавали пълната информация. От КЗП са установили още, че информация за кампанията липсва и в гаранционните карти, ръководствата за експлоатация и на щандовете, на които са изложени стоките в магазините.

„След като търговецът никъде не посочва допълнителни условия за възможността клиентите да се възползват от рекламираната защита, те възприемат буквално информацията върху етикета „Защита срещу кражба за 2 години” и считат, че със закупуването на продукта директно получават това право“, коментират от КЗП.

Със заповед на председателя на КЗП на търговеца е забранено да прилага тази нелоялна практика в бъдеще. Санкцията, която ще претърпи, е до 15 000 лв.

Четете още икономически новини в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата