В същото време се наблюдава ръст на приходите със 78,8% до 348 млн. лв.
От компанията уточниха, че добрите резултати се дължат на: 103% покачване на приходите от абонаментни такси; 75% ръст на приходите от реализиран трафик; 208% повече приходи от SMS-и; 154% ръст в приходите от роуминг – в момента компанията има действащи договори за роуминг с 260 оператора в 119 страни.
Печалбата на GloBul преди лихви, данъци и амортизация и преоценка на активи за 2004 г. е в размер на 89,7 млн. лв. в сравнение с 20.7 млн. лв. за 2003 г., или покачване над 3 пъти.
В същото време инвестициите за периода са нараснали с 4,7% до 173,5 млн. лв., като Николаос Цолас, изпълнителен директор на GloBul, заяви, че компанията ще продължи да инвестира в страната, без да уточнява на колко ще възлизат инвестициите.
През 2004 г. клиентите на оператора са се увеличили с 62% до 1 624 569 абоната, при пазарен дял от 38%. Към края на годината клиентите на предплатена комуникация наброяват 1 077 916 души, а абонатите с договор са 546 653 души, което изразено в съотношение е съответно 66% и 34%.
В същото време силно нараства делът на покритието на страната до 85% в сравнение със 77% в края на 2003 г. , като се увеличава и покритието на населението до 98% в сравнение с 95% в края на предходната година.
През миналата година компанията достигна в нов етап от развитието си, излизайки на печалба през последното тримесечие от 4,69 млн. лв., срещу загуба от 12,51 млн. лв. за последното тримесечие на 2003 г.
В момента за GloBul директно работят 700 човека, индиректно 4000 човека. Компанията разполага с 29 бизнес центъра, в още 400 се предлагат нейните продукти, а от над 5000 места може да бъде закупена Be Connect карта.