Starbucks е продала с 16% повече карти за подаръци в САЩ по време на коледните празници, тъй като купувачите предпочитат да залагат на по-сигурен вариант и да зарадват близките си с любимите им напитки, пише Bloomberg.
В рамките на празничния сезон в края на 2014 г. са продадени 37 млн. карти за подаръци. За сравнение през 2013 г. броят им е бил 32 млн.
Повече от 1,1 млрд. долара са вложени в Starbucks картите между 3-и ноември и 25-и декември в САЩ и Канада. В двете страни са продадени общо 40 млн. карти, посочват от компанията.
Най-голямата верига кафенета в света, която разполага с 12 хил. заведения в САЩ, предлага лесен избор за клиентите, които търсят удобството на картите за подаръци, твърди Дарън Тристано, изпълнителен вицепрезидент на компанията за проучвания Technomic.
През 2013 г. клиентите на Starbucks по света са вложили 1,4 млрд. долара в такива карти между октомври и декември. Starbucks все още не е разкрила данните за същия период за 2014 г.
Компанията посочва, че почти 2,5 млн. карти за подаръци са били активирани в навечерието на Коледа през 2014 г., докато година по-рано те са били 2 млн.
Повече новини за ритейл индустрията можете да прочетете в Investor.bg.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.