В момента пазарният дял на Мтел на телевизионния пазар е около 5% от всички домакинства в България. С придобиването на blizoo обаче телекомът ще стане вторият телевизионен доставчик в страната веднага след Bulsatcom, заяви в интервю за Investor.bg главният изпълнителен директор на Мтел Танасис Кацирубас.
По данни на Telekom Austria, която е компанията майка на Мтел, blizoo има дял от 8% на пазара на фиксиран интернет и 11% на пазара на ТВ услуги и има приблизително 373 000 клиенти, които получават фиксирани гласови, интернет и ТВ продукти чрез DOCSIS 3 технология. Като цяло blizoo покрива 1,3 млн. домакинства.
"От една страна, това ни дава много възможности, но е свързано и с много задължения", казва Кацирубас.
Според мениджъра тв пазарът в България е сред най-интересните в Европа. От една страна – има голямо навлизане на платените услуги - почти 90% от домакинствата имат платена телевизия, докато средно в Европа този дял е 60%.
Освен това 40% от телевизионните услуги са предлагани от малки регионални играчи, като говорим за 300-400 играчи.
"Това е типично за България, но не и за други страни. Вярваме, че трябва да подобрим качеството, да увеличим съдържанието, за да се отличим от конкуренцията", коментира той.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.