IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Летище София – ключ към спасението на БДЖ


Обратно в новината

Коментари Коментари

15
Тъпичко.
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
- да продадеш печеливше предприятие, за да спасяваш губещо.или както го е казал народа:- да пуснеш питомното, че да идеш да годиш дивото.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
spasenieto e da se razvalqt DOGOVORFITE KOITO NI RAZGRABVAT, DA SE OTARVEME OT AMERIKASNKITE TECOVE DA SI VARNIME KCM-PIRDOP,DA SI OTIDAT , ENERGO RAZPREDILITELNITE DRYJESTVA,DA SE MAXNE PONOPOLA NA ENERGINATA MAFIA, I 4EK TOGAVA ,VE4E moje da se misli za nqkakvo stabilizirane na darjavata,ama TOVA NEMA DA STANE PONE O6TE 25 GODINI 6TOT SME ZASPALA NACIA,6trakaite sega minysite,
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Какво направи оня тъмничкия министър петрбурски - вече 5 години министър и до никъде, освен че си държи портрета на талпата на бюрото?
отговор Сигнализирай
12
Дончо
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Вярно е че имаме една от НАЙ - ЛОШИТЕ желесопътни компании в Света. Нищо не се е подобрило от времето на Борис 1 ви. Страни като Малайзия, Индонезиа, Филипини, Китай ....ни изпреварват с ВЕКОВЕ ...Жалко за България.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Преди 4-5 години след едно пътуване с БДЖ толкова се бях ядосал че 2 седмици по-късно си купих кола и казах че БДЖ-то ми е последен вариан за пътуване. Вчера имах 2 пътувания по 3 часа с БДЖ-то и вече обмислям да го излюча като вариант за пътуване изобщо. Няма такава мизерия и за 10 години не видях нищо да се е подобрило за добро, даже обратното.
отговор Сигнализирай
10
Идея
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Като прочетох заглавието, си помислих, че няй-доброто решение за бдж ще бъде ако докарва пътници от цяла България до летището (София, Варна, Пловдив,...). Това е направено в много държави и работи. Инче пак ще наливаме от пусто в празно.
отговор Сигнализирай
9
Doncho
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
Пътувам много, всяка година имам по 20 000 мили. Минвам през много летища ...по-лощо от София няма. И не като архитектура или като обурудване ...просто лош мениджмънд, не разбиране на бизнеса, няма реклама и техника. Не съм пушач, но София е единственото летище без места за пушене в транзитна зона....няма такова летище на света. Чудно ми е как някой не се е сетил да съди Софийско летище за дискриминация...;)
отговор Сигнализирай
8
Икономист
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
Фалирай, закривай и нарявай за скрап *** БДЖ! Тва ако са железници аз съм трамвай!
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Вие можете ли да четете бе? Никъде не пише за продажба на летището, а за отдаване на концесия. Летище Варна и Бургас отдавна са отдадени на концесия например.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
щом е на печалба давай го на частника. Да ви * логиката. А защо не си се управлява като досега, нали теглиха 16 милиарда, не са ли квлючили и БДЖ там? Ама нали един хубав бисне на държавнои предприятие трябва да се прехвърли на някой наш.
отговор Сигнализирай