Нова за българския банков пазар услуга “Мобилни банкери” стартира Райфайзенбанк. За първи път физическите лица - потребители на банкови продукти получават професионална консултация за потребителски и ипотечни кредити, банкови карти и депозити без да се налага да посещават банковите офиси, съобщиха от финансовата институция.
Напълно безплатно мобилните банкери на Райфайзенбанк разясняват на гражданите условията по продуктите, дават консултация за най-подходящата банкова услуга за всеки конкретен случай, съдействат при оформянето на изискваните от банката документи до подаването им в банковия офис. На телефона на Call-центъра на банката 0700 10 000 всеки, който желае, може да заяви посещение или контакт с мобилен банков консултант в удобно за него време вкъщи, в службата, в кафенето или на друго удобно място. Консултация и посещение от мобилен банков консултант на Райфайзенбанк могат да получат гражданите от София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора и Пазарджик.
Райфайзенбанк разполага с мрежа от 60 професионално подготвени мобилни банкери, с висок образователен ценз, преминали стриктен подбор и с отлични комуникативни умения. Мобилните банкери имат сключен договор с Райфайзенбанк да предлагат ексклузивно услугите на банката. Те се легитимират със специална служебна карта на Райфайзенбанк със снимка, ЕГН и подпис на оторизирани от банката лица. Мобилните консултанти на банката не оперират с пари в брой.
Услугата “Мобилни банкери” е характерна за банките от групата Райфайзен. Мобилни банкови консултанти работят успешно в банките от групата в страните от Централна и Източна Европа – Унгария, Полша, Румъния. С новата услуга, Райфайзенбанк предоставя на своите клиенти – физически лица възможност да спестят време и улеснява достъпа им до продуктите, предназначени за тях.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.