Това е мнението на изпълнителния директор на Yahoo Inc Тери Семел, който допълни, че прогнозите досега взимат предвид единствено графичната реклама и такава по ключови думи.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.Yahoo: Потенциалът на интернет рекламата е подценен
Това е мнението на изпълнителния директор на Yahoo Inc Тери Семел, който допълни, че прогнозите досега взимат предвид единствено графичната реклама и такава по ключови думи
15.11.2006 | 09:44 ч. Обновена: 02.02.2025 | 17:45 ч.
1
Потенциалът за ръст на интернет рекламата е подценен, тъй като досегашните прогнози не взимат предвид видеорекламата, социалните мрежи и мобилните технологии.
Напиши коментар
Към коментарите
Новини
-
Tайните на красотата на Коко Шанел
-
Как любовта към себе си ни прави щастливи?
-
Зимата на вампира – 5 стъпки за постигане на модната визия
-
Тръмп защити решението си за митата за Канада, Мексико и Китай
-
Тръмп, Украйна, Газа - по какво се различават отговорите на ChatGPT и DeepSeek?
-
Путин се ядоса: Срамно е да се пренебрегне ролята на СССР при освобождаването на "Аушвиц"
-
Кирил Петков: Баба ми е изпратена в Белене, защото отказала да е сътрудник на ДС
-
Проучване: Обществена боязън пред въвеждането на еврото
-
Асен Василев за "Дупката от 18 млрд. лв." и трите му линии за създаваната психоза
-
Денков атакува Борисов и схемата му "Дупка от 18 млрд. лв."
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата