По повод навършването на първата си година веригата хипермаркети за детски стоки Хиполенд предлага на своите настоящи и бъдещи клиенти нова възможност за пазаруване с облекчения – клиентска карта за отстъпки “Хипо +”, съобщи на пресконференция днес управителят на фирмата Мариян Колев.
Притежателите на картата ще получават 3% намаление при всяка покупка, след като стойността на покупките им надхвърли 100 лв.
„Хипо +” може да получи всеки пълнолетен българин, който се регистрира в някой от магазините в страната. Картата е персонална и има магнитен носител”, обясни Директорът маркетинг и комуникации Явор Николов.
Първоначално компанията предвижда издаването на 30 000 карти, но през следващата година инициативата ще бъде продължена.
През първата година на съществуването си Хиполенд отвори пет специализирани хипермаркета – в Пловдив, Варна, Бургас, Велико Търново и София (в Sky City), като инвестита над 8 мл. лв. и разкри 250 нови работни места. А най-големият хипермаркет Хиполенд, с площ над 2 000 кв. м., които се строи до Метро - Люлин, ще е подарък за софиянци за новата 2007 г.
Хиполенд е единствената верига детски хипермаркети у нас и един от най-големите инвеститори на пазара на детски стоки. Предлаганите над 10 000 артикула са от утвърдени български производители и официални вносители, с гаранция за качество. Доставчици на Хиполенд са над 150 производители и дистрибутори на детски стоки.
Като социално отговорна, компания “Хиполенд”ООД планира и реализира поредица от инициативи за децата на България. За първи юни деца без родителски грижи в Пловдив и Варна са получили играчки, обувки и дрешки на стойност над 5 000 лв.
Хиполенд е място за незабравимо изживяване, или „магазин за детски усмивки”, какъвто е и слоганът на веригата магазини.
Лице на Хиполенд е зеленият хипопотам Хипо. През април тази година компанията е осиновила хипопотамчето Норман в Зоологическата градина в София. Осигуряване на редовен ремонт на неговия дом, хипопотамска храна и медикаменти са част от ангажиментите, поети към Норман.