Сезонът на усиленото пазаруване в края на годината, което е добър барометър за нагласите на потребителите и състоянието на икономиката, тръгна със силни темпове с разпродажбите по време на дългия уикенд около Деня на благодарността в САЩ.
Продажбите само през „Черния петък“ - петъкът след Деня на благодарността, който празник се чества всеки четвърти четвъртък на месец ноември – са нараснали с 6% на годишна база до 8,96 млрд. долара, показват изчисленията на изследователската компания ShopperTrack RCT Corporation.
Данните предизвикаха изненада у анализаторите, тъй като проучване на института Gallup показа преди месец, че ако 40% от американците смятат, че състоянието на националната икономика е „отлично“ или „добро“, то цели 59% определят икономическото положение като „търпимо“ или „лошо“.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.