В туризма автентично (от гръцки – авторски) се отнася към преживяване, което гостът не може да изпита у дома. Това са оригинални и „истински“ преживявания, които не са развалени от имитация. По последни данни клиентите обръщат все повече внимание на това колко е истински продуктът или преживяването.
„Автентична България” цели да привлече туристи, които търсят „автентични преживявания” в по-малки места за настаняване, които предлагат лично отношение и където гостите биха могли да участват в дейности, типични за мястото, да се срещнат с местното население, да изучат околната среда и да се наслаждават на местните храна, вино, занаяти и култура.
„Автентична България” се нарича независимата марка за качество в туризма, която се присъжда на малки хотели, къщи за гости и заведения за хранене, отговорили на изискването за автентичен и оригинален туристически продукт.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.