IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Туристи се оплакват от некоректни хотелиери

През почивните дни на телефона на потребителя в Комисията за защита на потребителите са позвънили 85 граждани от страната

Туристи се оплакват от некоректни хотелиери

През почивните дни на телефона на потребителя в Комисията за защита на потребителите са позвънили 85 граждани от страната.

По-голямата част от тях са потърсили консултации във връзка с предявяване на рекламации за купени стоки, съобщи пресцентърът на комисията. Най-често гражданите са се оплаквали от некачествено предоставяне на електроенергия и туристически услуги.

Получени са няколко сигнала за изключване на тока в жилищни квартали.

Група от 16 туристи са резервирали места в категоризирана къща в село Крапец край Шабла за посрещане на Новата година. Те останали недоволни от предложеното меню за празничната нощ, тъй като то не отговаряло на предварително уточненото при сключването на договора.

Гостите са поискали да напуснат къщата, но хотелиерът не е бил съгласен да им възстанови сумата за оставащите дни от туристическия пакет. След намесата на дежурен екип на комисията, на туристите е върната оставащата сума.

Един от постъпилите сигнали е на турист, който е купил туристически пакет за хотел в Банско, в който се предлагали услуги на SPA-център, включени във ваучера. При пристигането в хотела гостът установил, че тази услуга не се предлага.

Туристът потърсил съдействие от комисията. На хотелиера ще бъде съставен акт за административно нарушение, информира пресцентърът на комисията. Хотелиерът не е представил и документи за категоризация на обекта, което налага проверката да продължи и при туроператора. Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата