През месец март екипи на „Софийска вода” АД ще посещават некоректните клиенти в кварталите „Дружба” 1, „Дружба” 2, “Надежда” 1 и „Надежда” 2, за да преговарят с тях за различните начини на изплащане на задълженията, които дружеството предлага, съобщиха от компанията.
Длъжниците с над три просрочени сметки за вода в тези квартали са 4 536, а размерът на техните задължения са достигнали над 2 млн. лв. Само за „Дружба” 1 те са близо 1 млн. лв.
Най-голямата неплатена сметка на домакинство е повече от 5 000 лв. в кв. „Дружба”, а в кв. „Надежда” тя е около 3 000 лв.
Представителите на дружеството прилагат индивидуален подход и всеки клиент може сам да избере най-удобния за него начин на плащане, посочват от „Софийска вода“.
Задълженията могат да се изплатят директно на посредниците или да бъдат сключени споразумения за разсрочено плащане на дълга. През 2006 г. са сключени общо 6042 споразумения за разсрочено плащане, а от началото на тази година досега - 758.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.