IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Идва ли краят на таргетираната реклама в онлайн медиите?

Качествените рекламодатели могат да бъдат изтласкани

Идва ли краят на таргетираната реклама в онлайн медиите?

Призивът на над 30 европейски издатели до Европейския парламент за спиране на предложените поправки в законодателството, според което може да се наложи регулация на поверителността на данните в интернет, се появява в контекста на желанието хората да бъдат защитени от предоставянето на ненужна информация. Това коментира членът на УС на IAB Bulgaria Георги Малчев в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

По думите му ако потребителите не оставят сигнали за това, което им е интересно, ще виждат рекламата на този, който може да спечели най-много от тях.

"Това е или някой огромен гигант, който таргетира почти всичко, или някой, който има начин да печели много от всякакви потребители, което от своя страна ще изтласка качествените рекламодатели", отбеляза той. 

Един от ефектите, който може да последва от приемането на поправките би бил пораждането на огромен стимул от страна на качествените медии за регистрация на потребителите, посочи Малчев.

Вижте повече във видеото на Bloomberg TV Bulgaria 

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата