От 1 април т. г. "Бритиш Еъруейз" въвежда и в България своя нов модел на продажба на самолетни билети, включващ такса за обслужване при издаването на билетите от представителството на авиокомпанията в София на бул. "Патриарх Евтимий" 49, както и в офиса на компанията на столичната аерогара, съобщиха от българското представителство на превозвача.
Tаксата е левовата равностойност на 20 евро и ще се плаща независимо от вида на билета. Този модел е установен отдавна от превозвача в САЩ, Великобритания, Северна, Западна и Централна Европа.
Според търговския представител на Бритиш Емил Делибашев новият модел има за цел по-голяма прозрачност в отношенията на авиокомпанията с клиентите, които вече точно ще знаят за какво се използва сумата, плащана за самолетен билет.
Таксата от 20 евро ще бъде еднаква както за билети за европейските дестинации, така и за тези по междуконтиненталните полети на компанията, купени в България.
Делибашев допълни, че след 1 април върху стойността на билета ще се отразяват и направените от "Бритиш Еъруейз" или от нейните партньори допълнителни разходи по поддържането на съответния канал на дистрибуция.
За пътниците, купили билетите си през Интернет, например, няма да има допълнителни такси.
На българските клиенти той предложи да купят билетите си преди 1 април, за да спестят поне 20 евро от стойността им.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.